2018年7月29日 星期日

重拾年輕明眸✩Infinity魚子逆齡時間緊緻眼霜

最近開始發現雙眼越來越細
連隱藏著的內雙眼皮都收得更加之埋
依家望落同單眼皮真係冇咩分別(╥╥)
要努力做好眼部保養功夫先得喇!
這支Infinity魚子逆齡時間緊緻眼霜剛嚟得很合時




Infinity Caviar Time Reverse RE-Youth Eye Cream (15ml)
魚子逆齡時間緊緻眼霜
對於我呢啲眼部浮腫既人及受歲月所洗禮的眼周肌膚問題
就正正附合到我既需要,
呢支眼霜可以提拉眼周肌膚,
要知道眼部開始下垂的話便會顯老架喇!(>.<)
另外仲可以擊退黑眼圈、減淡皺紋、魚尾紋同眼紋。




眼霜由法國研發,香港製造。
成份有角鯊烷、水解燕麥蛋白、甘油、
牛油果樹果脂、鱘魚子醬提取物、透明質酸鈉等等。
魚子成份對皮膚好都早有聽聞架喇~




白色乳液狀的眼霜,聞落冇乜味既,質地幾水嫩。
不過呢款眼霜並不防敏的,敏感肌膚要注意咯





我睡前習慣會飲水,睇吓每朝瞓醒都係咁眼腫腫,
內雙眼皮已經消失咗( ´•̥ו̥` )
搽上Infinity魚子逆齡時間緊緻眼霜在眼周,
用指腹輕柔按摩,尤其眼角和下眼簾位置,
指腹的熱力好快令皮膚吸收哂眼霜。
隨後都沒有殘餘黏膩感,個人都幾喜歡呢個質地。
用咗一排感覺眼周肌膚稍為緊緻咗啲啲,
黑眼圈都改善咗少少~




雙眼都是容易出賣年齡既部位,
除咗面部肌膚要好好保養,
依家我都要勤力護眼,防止歲月問題加劇,
希望可以重拾年輕明眸啦!


*產品由官方提供 *

香港獨家分銷商

我的公主美妝店My Princess購買點




Follow me









Contact me
bbmosquito@gmail.com





My Blogs







沒有留言:

張貼留言