2018年7月21日 星期六

釜山の旅♥粉紅夢幻的Apeach Café + Kakao Friends旗艦店

今年繼去完台北之後好開心之後忽然又去咗轉韓國呀!
而因為已去咗幾次首爾,今次就試試去新地方。
冇錯~ 就係韓國第二大城市釜山喇!
起初以為釜山比首爾冇咁多地方玩,
點知最後去咗55夜都覺得唔夠時間,
仲想stay多一兩日添呀! :D
去完呢次旅行,更加令我哋深深愛上韓國,
已成為我哋「鄉下」喇哈哈!


好啦先快快來第一篇釜山遊記吧!
呢篇應該啱哂KAKAO FRIENDS粉絲睇~
釜山有樓高四層的Kakao Friends旗艦店
而頂層就係韓國首間Apeach Café
身為粉紅控梗係要嚟呃吓like啦!! XD




上到去竟然唔咪好多人,可以周圍影吓相先。
四周都係夢幻既粉紅色~~





呢隻粉紅色桃桃個樣真係幾搞鬼吖,我都有少少鐘意咗佢添 (~.~)




嘢食全部都有可愛既人物造型架!
款款都咁得意,揀邊樣好呢?!




點解連等攞食物部嘢都咁可愛架 ?!(ω)
有啲枱上面都擺有呢隻apeach公仔~




我哋唔咪好肚餓一人叫咗一杯嘢飲,
兩個cupcakes同兩粒macaroons
相機食先!(●´`●)




同咁可愛既公仔同食物影相連我都顯得少女咗,嘩哈哈!!(摶打呀⁽⁽٩(˃̶͈̀ ˂̶͈́)۶⁾⁾)




啲食物唔咪得個樣既,味道都唔差架~



食完嘢就落去Kakao Friends旗艦店逐層行~
老公超鐘意Ryan 呢個景點5內我哋足足嚟咗4,
佢不停買買買,想搬哂成間舖返香港咁滯!! XDXD




Ryan又真係好cute好得人鐘意既,
而我就比較鐘意戴咗蝴蝶結既Ryan多啲喇~(^.^)



有唔同系列既新嘢,Flying RyanGentleman Ryan都好得意喎!
因為嚟咗幾次就發現呢度啲貨品去得好快,新品又上得好快!
所以忠粉真係不妨要嚟多幾次哈哈~



第一晚行到人地閂門我哋都仲比緊錢,
最後捧咗以下一大堆戰利品返香港,有點瘋狂吧
係老公呢趟旅程最豐富既收穫,只係其中有幾樣係我既~
apeach帽啦、假甲啦、Kakao Friends x UT 啦、行李牌等等
而有啲文具係最尾一日喺精品店BUTTER買架!




 仲有大合照影漏咗既心心碟,好靚既呢~



希望大家喜歡呢篇分享啦~
釜山遊記陸續會寫但要啲時間整理相片呢!
旅程間我都有分享相片和短片到facebookInstagram架,
有興趣可follow我兼睇睇支持一下我吧!


Busan Kakao Friends Flagship Store

地址釜山中區光復路62 (光復洞2)
부산 중구 광복로 62 (광복동2)
營業時間: 10:30 - 22:00


另釜山樂天百貨也有一間較細的Kakao Friends Store的,我哋都有去埋呀~

地址釜山釜山鎮區伽倻大路772(釜田洞)樂天百貨公司釜山總店7
부산 부산진구 가야대로 772 (부전동롯데백화점 부산본점 7
營業時間: 10:30 - 20:00



小蚊子韓國遊記重温





Follow me









Contact me
bbmosquito@gmail.com





My Blogs









沒有留言:

張貼留言