2010年8月11日 星期三

十年難得一吃的吉列

煎炸熱氣嘢, 對於我黎講, 最好都係一塊起兩塊止, 皆因我食親熱氣嘢, 就好易會喉嚨痛, 但有時又真係好難忍口, 薯片呢啲咁惹味既零食, 係一食就停唔到手架嘛! 但有樣極度頂級熱氣既嘢, 我咁多年以來食過既次數, 誇張啲講真係五隻手指都數得哂, 冇錯!!佢就係今次要介紹既主角---吉列!!!



尋晚喺旺角朗豪坊, 唔知食乜好之下, 我竟然提出去樓上嗰間近又吉列黑豚專賣店度食, 他第一時間話好好好!! 佢鐘意食呢啲煎炸嘢架喇~但估唔到我會提議啫! 去到原來9點半開始有discount, 食物8折, 飲品半價, 咁一於就呢間啦~ 坐落就見到以上呢碗芝麻, 他說要用條木棍中爛啲芝麻架喎!





我中到手到攰埋, 啲芝麻仲係一粒粒, 結果呢啲苦差都係留番比佢做啦, kaka~~ XDXD磨完就係咁樣喇~有啲似飲雪香嗰啲麥片.





磨完啲芝麻仲乜呢?! 側邊有三罌醬汁, 俾你落落啲芝麻度一陣伴吉列食架~左為燒汁, 中為青瓜汁, 右為蒜茸汁.





此為燒汁, 個"殼"仔又幾得意喎~~ :p





memu選擇都幾多架, 其實唔止吉列黑豚架, 仲有吉列蝦, 吉列蠔, 吉列菜卷等等~不妨睇吓近又人氣榜推介你食乜啦!! 我揀左第三位嗰個 ^^ 心態係因為佢望落多汁啲, 食落都冇咁熱氣 (自欺欺人 :p:p)





呢個就係佢既吉列黑豚大蝦定食喇, WOW~~定食仲有麵豉湯,前菜豆腐一粒同白飯一碗. 見唔見到碟上堆椰菜絲?! 食完佢會唔駛錢添加比你食架, 估唔到又幾好味喎, 撈嗰啲汁料食, 好醒胃~仲有白飯都有得添架, 唔錯唔錯!!





登登登櫈!!!!我既吉列香蔥黑豚定食呀!! 我見到碟嘢, 雙眼好似發光咁!!呢啲就係十年都冇品嚐過既食物嗰種感覺喇, 好似識飛咁, 好興奮~~(但係比人話我大鄉里)





冒著喉嚨痛的危險咬落佢......唔~~~非常之香脆美味, 薄薄的吉列包著鬆軟的豚肉, 讚讚讚!!!連平時唔多食蔥既我, 覺得伴埋啲蔥食係非常之絕配啊!!之後試過佢點的蝦同豬, 都一樣咁好味~連椰菜我地都加左兩次, 哈哈 :D





我地仲叫左呢個松葉蟹肉忌廉薯餅, 吹左兩次先黎. 但呢個估唔到有點兒失望, 唔好食.

呢一次破戒, 真係覺得品嚐到美味既食物原來真係人生一大樂事之一, 所謂少吃多滋味吖嘛~~食完之後, 我已經覺得自己個喉嚨好似識噴火咁!! 好彩今日個喉嚨都冇咩事. 下一次再食, 都唔知會係幾時呢~ 

沒有留言:

張貼留言