2009年8月19日 星期三

Loreal開倉~買呀!

真係火爆! 尋晚一次過喺度作左成篇文出黎,點知想copy定先save, 點鬼知佢一次過同我clear, 真係!


點解yahoo blog無得右click複製咁神奇架, 萬一打完一大輪save唔到啲野咪好大鑊?! 依家醒喇, word度打完paste上黎啦!


 


今次慳番啖口水, 去相先!


上面就係我去loreal group開倉既戰利品喇, 比預期買得少, 想買既都一早俾人掃晒, 例如ysl既眼影. 嗰日真係好墟冚, 啲女仔排住隊去買, ! 女人錢果真易賺~


我買左兩盒YSL babydoll 迷你香水, 40蚊一盒咋, ! YSL唇彩一支, 得番一隻色, 照殺! 60支咋~ 點可以唔買胭脂其實無諗住買, 但眼影又無晒, 難得入到黎買咁少野好唔抵架喎, 咪買埋囉, 150蚊盒. 仲有一支garnier洗面, 10蚊支, 啲人”lui”住搶, 我又唔執輸, 但之後又諗自己未必會用


臨尾唔少得揀番樣野俾喺外面等我既公仔啦, 就係polo香水一支, 要100蚊架~ total埋單400元正.



盒胭脂金色盒真係好靚好grand~~


 



4色胭脂, 還印有ysl全寫字樣, 唔捨得整花佢喎


話過暫時唔再買化粧品, 結果….


沒有留言:

張貼留言