2009年8月25日 星期二

再"游"半月灣

星期日, 我倆又去海灘玩, 因為瞓晏左, 差唔多成四點先入到西貢, 天色又突然變暗, 公仔就發晦氣話唔坐船入去半月灣喇。。。但係喺老遠黎到西貢又有咩好做喎?!最後咪又上左船囉!=.=


在船上, 太近鏡, 樣衰左少少, 都係遮遮佢好啲 :P 睇下~新耳環靚嗎? 跟我件背心仔一樣係青色架~ 今次搭船有幾陣大浪, !



 


 


平安到埗, 個灘都好多人喎~~今次冇喺運動塲換定衫, 要去灘上的更衣室, 幾唔願意的, 蠻污糟架嘛。


 


公仔已經替我今次帶出黎既細b女莎莉影左相喇, 又幾靚喎~


莎莉@水泡上



 


今次啲水比上次清左喎, 豈馬冇垃圾先啦~ 半月灣都算水清沙幼既~



 


一落水就見到有人打真既排球, 咁都得?! 比佢”san”中仲得了既, 我地梗係即刻游遠啲啦。後來仲唔止一班人打排球, 救生員此時先開咪宣布叫人唔好玩任何球類活動咋! 有班仲話左次都唔聽, 要人再勸多次先肯收手, 真係吖!!


 


我地一路目及住呢班唔守規矩既人, 浮吓浮吓浮到好出都唔知, 對腳離晒地, 嚇鬼死我地呢!


 


玩到差唔多6點走人lu~ 洗完白白出番去旺角吔飯


戴左我頂帽, 又幾型喎~哈哈~



 


莎莉@譚魚頭



呢個炎夏應該仲會俾公仔捉我去沙灘玩多幾次呢~


沒有留言:

張貼留言