2013年2月17日 星期日

✿蛇年維園年宵收穫✿


Hihi, 蛇年第一篇blog~


祝大家新年進步, 心想事成, 身體健康, 財源滾滾來!!!!


近幾年農曆除夕我倆都會去維園湊熱鬧


同人迫下迫下逛年宵, 每次都要買些東西先開心喲~


今年天氣又好, 行得都開心點, 我還熱到出汗添:p




估唔到今年見到未來蝦子餅鐘意的海綿寶寶擺檔





他當然要趁機會買些東西啦~ 買了兩set揮春, 幾得意吖~






他鐘意食甜吃, 來一支冰糖士多啤梨


看他樣子吃得幾開心XD




我都有收穫呀, 他送了這個公仔給我呢


好趣怪的公仔, 當晚好受歡迎, 個個迫到去揀






這個公仔有好多不同Pattern, 有長耳有短耳
我選了這個長耳間條款,
上面還印有love you字眼的


已打算放在將來我倆安樂窩的梳化上, 呵呵~~
這個好像是來自日本的公仔
, 品牌從網上搜尋過叫accent craft









另外我還買了這對鬆弛熊公仔, 盛惠50元, 又想用來整對結婚公仔呢^^






行到凌晨三時左右


有檔在免費飛派麥o麥風車給大家


我倆拿到兩個, 哈哈~~


 

 

 


新一年新開始, 希望做什麼都順順利利, 開開心心啦~~~




題外話, 家人笑我這麼大個人還愛玩毛公仔


事實我真的好鐘意毛公仔


我也不覺得年紀大就不可以玩呢


這是自小便喜歡的玩意


小時候媽媽也會帶我去歡樂天地玩, 贏過不少公仔回來~


我想這也跟我喜愛毛公仔有關吧~


所以我覺得到我七老八十時都會有好多毛公仔陪伴著我的, 哇哈哈~~~


2 則留言:

  1. 新年快樂~~ 祝新婚順利~~~~
    [版主回覆02/18/2013 23:51:45]謝謝Rita, 祝妳萬事如意, 青春常駐~

    回覆刪除
  2. samsamdandan19/2/13 15:21

    海綿寶寶呀,好得意呢 ^^
    嘻.....真好,有免費風車,我以前行花市,行到接近四、五點,D 人又係咁不停派野架 ^^
    [版主回覆02/19/2013 23:04:12]samsam都鐘意海綿寶寶? :)
    我都係第一次喺花市收到免費嘢, 好開心, 哈~

    回覆刪除