2013年9月17日 星期二

♥沐浴在咖啡中的貓咪♥

近期看到有人po了立體拉花咖啡相片上網
覺得很出神入化和有趣
知道原來香港有間Coffee shop有得品嚐
於是便專誠去試一趟
 
要不喝咖啡的老公陪我到尖沙咀中港城的Allegretto
他只好點唯一不是咖啡的rich chocolate
但他說好苦好難飲   

 
3D拉花只可以選Cuppuccino
店員說估計時間要等1 個鐘
既然是專誠來的便照等
幸好半小時左右便"起到貨"了
 
 
我小心翼翼地將它捧回座位
心情非常興奮
這隻立體貓貓實在太可愛了~~~

 
連忙不斷多角度拍多幾張照片
當然要合照一下吧^^


















全程不想弄散貓咪
攪拌也得從外圍輕輕攪而已
差不多喝到最後變成這樣子咯~~


















我們還有吃那裡的cakes
但味道一般












有機會真想可以去不同地方品嚐不同的立體拉花咖啡呢
聽說台灣也有3D熊仔咖啡
好想嘆番杯喔~~

2 則留言:

  1. 我都見到有朋友post,,我都好想去試呀...
    雖然我係唔飲coffee的*
    只係想影相, 一杯貴唔貴呀蚊蚊~

    回覆刪除
  2. Makiyo~我以前都唔飲咖啡架,都係近年先飲吓,又覺得幾好飲^^
    上面嗰杯好似都係三十幾蚊杯吧...有大中細size揀的~

    回覆刪除