2010年5月19日 星期三

☼Anna Sui 誘發夏日唇色☼

Anna Sui 的最新唇膏, 早在4月中已經入手了, 依家才有時間發文.


那華麗的設計, 實在忍唔住要帶一支回家.


是次揀了的唇膏顏色令我諗起太陽花, 好夏日feel~


所以同場加映靚靚太陽花一朵.


看! 連個盒都很漂亮.



 


樽身既"繡花"簡直係靚到暈~~



 


再影近啲俾大家睇吓~真係令人愛不釋手.



 


心型的設計, 我個心都被它俘虜了, 哈哈 xD



 


冇錯, 我揀的就是760號的淺橙色呢~ 



 


試上手是超水潤的,而呢隻係不帶閃粉的.



 


先來素唇一張, 只塗了冇色潤唇膏.



 


塗上Anna Sui 唇膏後, 好像不太覺眼搽左吧?! :p 但蠻接近nude的感覺, 對嗎??


在搽的時候, 聞到陣陣玫瑰花香味, 真係用落都開心啲, haha~~



希望大家喜歡我今次的介紹吧~~


1 則留言:

  1. 真唇示範, 讚
     
    不過我搽唔到 nude 色, 一搽變病人   
    [版主回覆05/23/2010 23:02:00]謝謝呀~
    搽nude色咀時化番衡少少個妝咪冇咁似病人囉, haha~~
    咦咦?! romi咁早黎捧場既

    回覆刪除