2009年9月5日 星期六

我的第二個Crystal Ball狗仔袋

Kawaii既嘢係我喜愛行列之一, 自己都唔知幾時同點樣迷上Crystal Ball呢個品牌, 一隻招牌狗仔頭, 令我一見鐘情了! Crystal BallGARCIA STYLE其中一條line來的, 以往在日本才有店舖出售袋和衣物, 現在係香港跟台灣也有分店呢~唔駛吓吓等去日本先買到.


 


最近俾我八到CRYSTAL BALLPREMIUM BOOK VOL.4, 附送狗仔袋一個,有三款供選擇, 我目標當然係迷人的粉紅色啦, hehe~~


就係呢本喇, 原價2415 yen, 居然賣HK$328, 差唔多貴一倍, 但冇計, 鐘意起上黎, 幾貴都肯俾架喇 (!)



 


登登登櫈~~就係呢個袋仔喇, 成個嘜頭喺度喎, 正呀!!不過始終唔咪店舖貨式, 質素真係差好遠, 一打開有陣膠味, 質地單薄左啲...



 


比較一下佢個SIZE, 同我在日本買的中SIZE袋既分別. 嗱!! 認住喇, 街邊依家通街都係抄呢個款既袋, 但我呢過賣成萬幾二萬YEN架~最緊要認住狗仔金牌嘜頭,先係正貨,哈哈!!



 


翻閱本書途中, 望左幾眼呢個女MODEL乜咁熟口熟面, 個樣咁似阿o靚模始祖既?



 


原來真係佢, Angelababy, 犀利喎, 真係過左去日本發展, 唔講真係以為係日本妹既呢~


唔錯吖~



買到心頭好, 心情自然好~


真係想快啲喺crystal ball分店買多個大一啲既袋呢...


沒有留言:

張貼留言