2009年9月24日 星期四

意外驚喜的配搭

昨晚臨瞓前懶得熨衫,就諗住搵啲唔駛熨既衫著。


點知得番一件衫係唔"巢"既,平時著呢件雪紡衫我會襯褲或一條裙,


但又係要熨,便試吓襯條雪紡裙加legging。


今朝一試,又好似幾襯喎,家姐都話ok,


仲話我已經可以成功mix & match添呢~


 



件衫我好鐘意架,係前年喺原宿laforest的Cantwo買,


印象中好似要港幣400幾蚊。黑色那些是蘋果圖案。


至於條裙係喺涉谷買的,不得不說日本衫質料真係好好,


雪紡衫或裙我都喺香港買過幾件,但件件都著一兩次某啲位就已經爛左。


今次真係無意中有驚喜,這天的心情都靚起上黎,哈哈~


還有雪紡衫又薄又輕身,炎夏穿著好舒適的。


 


整日都想快啲番黎寫blog,發覺自己越來越對衣著配襯有興趣,


可以說我不喜歡穿得過於平凡,好像晚上去上課時,


望見整班同學,十個有八個都著得黑黑沉沉,


或者有啲係礙於工作上要求吧,但平時出街,都可以稍為為自己加點色彩,


衣著都可以影響給人的印象吧,雖則有時未必太過在意別人怎看自己,


但至少也可以從衣著給自己加點自信心吧~


好像說得太多了,不過我還喜歡繼續在此分享我的衣櫥。


謝謝收看~


 


 


沒有留言:

張貼留言