2009年9月2日 星期三

鼎泰豐

昨晚去食上海菜, 終於一嘗香港分店既鼎泰豐, 時間尚早, 大把位唔駛等.

我地又點番喺台灣食過既野, 公仔必點的酸辣湯, 我試左啲, 幾好飲, 辣的程度

尚可接受. 還有蒜茸油蜜菜. 好甜,炒得好好味~



鮮蝦雲吞湯麵, 得好少蝦咋喎...好似台灣好食啲...湯底就好清~



必點的小籠包, 都OK吖,跟台灣差不多~皮簿肉夠腍.



見到呢間都有八寶飯, 即點, 係甜品黎架~



裏面有豆沙涵, 熱辣辣, 好好味~



之後我話驚是晚會好快肚餓, 公仔又癮起要ENCORE食佢既飛佛, 今次要

兩隻JUMBO, 仲大過上次, 我地見到即刻嘩嘩聲~~ 另外貪得意試兩隻IRISH,

有隻開左發覺細得滯, 送埋俾我地食, 再開番隻, TOTAL有五隻食喇, 嘻嘻~~



睇下我個為食樣, 開餐喇!!



沒有留言:

張貼留言