2009年11月1日 星期日

Blythe@海港城

近來又好忙喇,有 mid-term test, 接踵而來的assignments, 跟住眨吓眼


就到考試架喇。所以都冇咩時間寫blog呢。。。


今次要寫番上星期日去了海港城看Blythe 8週年展覽,


我係b女 fans黎架,我相信唔少愛靚的女仔都會鐘意玩blythe


的,我都係因為見到唔同的b女有唔同造型同衣著打扮都好靚,


跟住就喜歡上她們呢~當然自己也有收藏呢。。。



 


展覽場地吊掛著幾大幅唔同囡囡的posters,好靚啊~



 


嘩~呢隻一黎就要影左先啦,靚到吖~頭上有隻細b,好cute~



 


呢隻都唔錯,好高貴呀~其實每隻都由唔同代表商or人士設計的,


真係各有style同獨一無二架。



 


呢隻都好kawaii,i like粉紅色。



 


要同一眾靚b女合照先~真係我都唔夠佢地靚啊(笑!)



 


呢隻好斯文,其實我都有啲想擁有一隻粉紅色長髮b女架。。。



 


呢隻係cwc限量版b女黎架,我都幾鐘意呢隻。(隻隻都話鐘意:p)


其實場內都有好多隻b女,不過喺度淨係show啲我覺得靚既


出黎咋!



 


呢隻個髮型set得好靚呀,條裙又靚。



 


活力版blythe~



 


是次有攝影比賽投票,參賽者的作品都好有水準,影到好似人像寫真咁~



 


應該下年9週年還有得來香港展覽啩?要繼續支持支持!!


1 則留言:

  1. Hi ! 有時間到我blog研究吓fashion 吖!

    回覆刪除